banner

banner

tisdag, november 17, 2015

Spellista för Zombies, run!

Zombies, run! har fått appen att fungera tillsammans med externa musikspelare, vilket betyder att man nu kan lyssna på spotify medan man springer, och ändå höra meddelandena. Supernajs! Sångerna bryts ju av lite mitt i ibland, men det är inget jag stör mig på nämnvärt. Såhär ser min spellista ut då jag är ute och springer. Som ni märker så är det lite av ett apokalypstema, som jag tycker passar bra med appen. De flesta sånger är också ganska "pushiga" då jag helt klart är en sån som behöver lite extra motivation.

Thriller - Michael Jackson
Smooth Criminal - Michael Jackson
Zombie - The Cranberries
The Monster - Rihanna, Eminem
People Are Strange - The Doors
Unwell - Matchbox Twenty
In The End - Linkin Park
Disturbia - Rihanna
Monster - Lady Gaga
Spiderwebs - No Doubt
Die Young - Ke$ha
The Kill - Thirty Seconds To Mars
Dead! - My Chemical Romance
How Far We've Come - Matchbox Twenty
Ingen Kommer Undan - Veronica Maggio
Radioactive - Imagine Dragons
Pretend We're Dead - L7

Största problemet med denna spellistan är att hålla sig för att börja dansa då Thriller kommer igång i hörlurarna. *zombie moves*


2 kommentarer:

Jean sa...

En annan passande låt kunde vara "Disturbed - Land of confusion".
Den ger mig lite mörk zombie feelis i.a.f.

Jenn sa...

Den e najs (var tvungen att lyssna på den), men inte speciellt upbeat. Eventuellt kommer den med på listan. :)