banner

banner

torsdag, juli 02, 2015

Tröga dagar

Det går trögt just nu. Det är jobbigt att stiga upp, kroppen strejkar och dagarna utförs med allt annat än entusiasm. Konstigt hur dehär mörka dagarna tycks överskugga allt då de kommer. Minns ju att jag så sent som i förra veckan kände mig glad och, jaa, nästan lycklig... så varför kan jag inte ens minnas vad jag var glad över?

Ska verkligen sitta fint med den där semestern nu. Blir en vecka i Moss, en vecka av camping i Norge och en vecka i Finland. Verkar som att det blir camping på tumanhand, så mannen har lovat att inte "hässa" mig. Behöver verkligen en paus från all stress. Blev faktiskt lite positivare till hela den här camping grejen då jag kollade upp Geiranger, som vi tänkt besöka. Ser verkligen fint ut.


För övrigt så kan jag meddela att ingen har bokat in sig på hotell Tyttebærstien i sommar. Ni vet väl att vårt gästrum alltid finns tillgängligt, kära vänner? Hade varit skoj med besök.

Inga kommentarer: