banner

banner

tisdag, november 25, 2014

Blogvember

Blev utmanad av Tina, och antar att jag får sätta fart innan månaden tar slut. Här kommer mina Blogvember svar.

Vad är det roligaste med att blogga?
Det roligaste är såklart när man får kommentarer, men jag tycker också det är roligt att kunna gå tillbaka och se vad man skrivit för ett, två och tre år sedan. Vad man gjorde och tyckte och tänkte då. Saker som man troligtvis inte skulle minnas om man inte hade bloggat om det.
 
Vad gör min blogg speciell?
Det är väl samma sak som gör mig som person speciell. Jag skriver ganska ofta öppet om hur jag tycker och tänker, så man får sig nog en ordentlig dos Jennifer då man tittar in på bloggen.
 
Hur ser min blogg ut om ett år?
Förhoppningsvis återspeglar den fortfarande mitt liv... och har kanske mer bilder.
 
Vilket var mitt allra bästa inlägg?
Oj! Jag har så många inlägg. En favorit är dock då jag ranttar åpå om posten i Norge, från den gången då jag försökte få ut ett rekommenderat brev därifrån med finskt körkort.
 
Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig?
Oj igen! Jag läser pinsamt många bloggar varje dag, mest av allt mina vänners bloggar (som finns i min blogglista), men också andra som jag har halkat in på under årens lopp. De mest inspirerande är nog Lev mer på mindre, Bea Malecki och DIY or Die.
 
Då var det bara att hitta tre personer att utmana då. Humm... kanske skulle det vara Therese, Anso och Lotta?
 
Foto på mig från instagram.
 

Inga kommentarer: