banner

banner

fredag, oktober 24, 2014

Vad är nu detta?

Detta är andra natten jag sover ensam hemma, och hey, jag sover faktiskt! Jag går såklart igenom hela huset före läggdags, kollar alla fönster och dörrar och sätter ut en del boobie traps, men sedan lägger jag mig i sängen och somnar! Såhär enkelt har det aldrig varit förut! What is this magic?!



Inatt fick jag "lurat" in kissen att sova med mig under natten. Annars är han gärna ute, men kanske kände han på sig att vädret skulle bli värre? Inatt har det nämligen stormat rejält och jag har vaknat flera gånger av oljudet. Fick däremot precis veta att det troligtvis kommer att vara uppehåll och tom. sol imorgon. Halleluja! Här ska det springas utomhus! Hur mysigt det än är att sitta inne vid brasan och läsa en bok så blir man ändå lite knäpp till slut.



Jag är just nu lite orolig över att jag inte ska klara av att förbättra min form nåmer. Det känns som att mina ansträngningar bara räcker till den här nivån, inte längre. Då har jag ändå ganska långt kvar tills jag uppnår mina mål. Jag skulle i alla fall vilja vara normalviktig innan årets slut, men det ligger ännu ca 3 kg bort (har inte vågat ställa mig på vågen). I sig kanske inte ett helt ouppnåeligt mål, men just nu känns det som att inget jag gör fungerar. Det känns inte heller som att jag hittar plats för mer motion eller ens ork att förbättra något.

Hur ska jag hitta motivationen att köra en riktigt hälsosam november? Vad gör ni för att bli taggade? Några tips?

Inga kommentarer: