banner

banner

söndag, april 06, 2014

Packar den turkosa resväskan

I lilla slottet är det idag en äkta lat söndag. Mannen kollar F1 och jag slöpackar. Har provat alla mina kläder, trots att jag redan vet vilka outfits som funkar. Nu ligger jag och hör på Glee album och bloggar, istället för att leta efter passet som jag först tänkte.

Inte har jag varit på länk heller som jag hade tänkt. Kanske drar jag fram min Blossom DVD för att mota min förslappade kropp.

Imorgon drar jag alltså iväg till Japan. Hoppas verkligen att jag hinner se något annat än hotellet och flygplatsen. Det hade varit otroligt skoj. Sitter ovh dagdrömmer om shopping i Tokyo, även om jag vet att det troligen förblir en dröm.

Mitt liv just nu verkar vara ett enda virrvarr av säkerhetskontroller, klädtvätt, hotellsängar, öronproppar, kavajer och mat man inte är helt säker på vad det är. Ska väl vara väldigt tacksam över att jag nästan aldrig har problem med varken öronvärk eller jetlag.

Inga kommentarer: