banner

banner

tisdag, november 24, 2015

Julklappslista 2015

Kära tomten, 

I år har jag varit rysligt snäll, i alla fall så snäll som man kan vara med tanke på alla idioter där ute. Ja, det finns i alla fall mycket elakare människor än mig i världen. Helt klart... 

Hur som helst så har jag en del önskningar inför julen. Om det ligger inom budgeten så får du gärna fixa dom åt mig. 

Mvh

Jenn 



  • Jag vill lära mig kitesurfing, gärna gå en kurs i fjällen (eller Brasilien om du insisterar). 
  • Om mina visdomständer magiskt (och smärtfritt) skulle försvinna av sig själv så skulle jag uppskatta det. (skulle inte säga nej till rakare tänder heller, om du har tid) 
  • Harry Potter 6 & 7 (part 1+2) spel till PS3. (INTE Lego-versionen!) 
  • En elbil (var väldigt imponerad av Nissan Leaf, men en Tesla duger säkert gott den också) 
  • En egen drake. Jag skulle slippa alla trafikstockningar och sålänge jag är på jobbet så kunde den äta upp ISIS. 
  • Ett hus vid havet. 
  • Ett fossil, helst av en dinosurie... helst äkta. 
  • En mackapär som överför bilder från kameran, beställer riktiga bilder av de bästa, sorterar dem och sätter dem i album. Tack! 
  • En tekokare i retro-stil 
  • Teemu Järvi Illustration "Kettu" juliste 
  • Något som fixar min kliande hårbotten och ger mig tjockt hår igen. 
  • Ett gymkort 
Saker jag gillar: nördiga saker, stilrena smycken, varma kläder, lyxiga stunder, tekniska prylar, dinosaurier, ekologiska produkter, bad, te, fiktiva böcker, choklad och serietidningar. 

Saker jag inte gillar: doftljus, ordspråk, deckare eller verklighetsbaserade historier, porslin jag inte själv valt, dekorativa saker utan funktion, neonfärger, fluffiga kläder och uppenbara trender. 

Inga kommentarer: