banner

banner

onsdag, augusti 27, 2014

Renoveringen i bilder: Sovrum färdigt

Såhär ser vår sovrum alltså ut idag. Fortfarande fattas en dörr till WICen och allt som gör rummet personligt. Vill gärna beställa några fina tryck som jag kan rama in och sätta på väggarna. Skulle också vilja pynta lite med fina kuddar osv. Och kasta ut det extra skrivbordet som står och dammar där... kanske byta ut det mot en liten fotölj? Jaa, ideerna är många som vanligt. Just nu får jag nöja mig med ett nästan klart sovrum.

Jepp! Sälle säl är med som vanligt!

Sänggaveln saknar ännu knappar. 

Föredrar enkla gardiner i detta rum. Tar helst bort all fokus från de olikformade fönstrena.

Hittade äntligen en lampa som vi gillade efter många veckors letande. 


Byrån vet jag inte ens om den får stanna. Den kanske omplaceras då kaoset lägger sig. Ni ser tom. lite av kaoset utanför dörren.

Våra special taklister. Lovin it!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint ni har fått det! Väldigt stor skillnad mot när vi senast va där ;) De sku va kul med ett nytt Norge-besök känner jag nu :)
/Jannika

Jenn sa...

Tack! Det skulle nog vara skoj om ni kom och hälsade på! Ni är alltid välkomna! :) Snart är ju badrummet klart också!